برگزاری جلسه مشاوره و پرسش و پاسخ به مناسبت هفته بهداشت روان در نمازخانه دبیرستان برای دانش آموزان و دعوت از همکاران مشاوره برای راهنمایی دانش اموزان.
در این جلسه سرکار خانم ساکی مشاور دبیرستان با همکاری خانم به سئوالات دانش آموزان پاسخ دادند.






ما را در سایت وبلاگ دبیرستان نرگس- هنرستان شقایق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164